Nye elektroniske systemer sikrer bedre kundebetjening

Nye elektroniske systemer sikrer bedre kundebetjening

Dansk Mobil Beton har med implementering af nye elektroniske systemer sikret kunderne en bedre betjening.

Det betyder blandt andet, at du som kunde fremover vil modtage en elektronisk ordrebekræftelse pr. mail med oplysninger om betontype, mængde, leveringstidspunkt og evt. særlige forhold som f.eks. leje af pumpe m.m.

Det er ofte forbundet med væsentlige udfordringer, hvis den bestilte beton ikke kommer til aftalt tid. Derfor har vi købt et overvågningssystem, der sikrer, at vi til enhver tid, har styr på, hvor den enkelte betonbil befinder sig og hvornår vi forventer at være fremme hos kunden. Samtidig giver det os mulighed for at reagere, hvis der skulle opstå uforudsete forsinkelser i forbindelse med trafikpropper og lignende.

For os er det nemlig vigtigt, at vi holder det vi lover kunden.
Derfor er vore chauffører også forpligtet til – omgående – at kontakte kunden, hvis der opstår uundgåelige forsinkelser. Det var lidt om de elektroniske systemer